Viszlát

2012.01.22. 16:40

Sziasztok! Bejelentem, hogy elhagyom a gamefighters blogot. Hogy mi az oka? Nos ez az egész csapat komolytalan. Igyekszem reklámozni a blogot, rovatokat indítok, de Prey vagy egy hónapja nem is foglalkozik a bloggal. Hogy mit javasolok, Prey? Szerintem vegyed föl Krisztiánt meg Véleménykifejtőt a csapatba, és hárman folytassátok a blogot. :)

Viszont a bemutatókat nem hagyom abba, engem megtaláltok a blogomon: pcveteran.blog.hu

Jelentkeztem a Perfect Insanity csapatba, ha fölvesznek nekik csinálok bemutatókat, ha nem, saját sorozatba kezdek. Az Én Zeném rovat is folytatódik a blogomon. Hát, viszlát Gamefighters...

PCVeterán

A bejegyzés trackback címe:

https://gamefighters.blog.hu/api/trackback/id/tr383705971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2012.01.22. 19:48:52

Ó nemár :(
Kár hogy kilépsz :(
süti beállítások módosítása